• 2017-09-08 07:23:49
  • ព័ត៌មាន

ប្រើ​ Vivo ពេល​ខូច​ចង់​យក​ទៅ​ធ្វើ ដឹង​​លក្ខខណ្ឌជួស​ជុល​​យ៉ាង​ម៉េច​អត់​?

  • 2017-09-08 07:23:49
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

អ្នក​​កំពុង​ប្រើ​ស្មាតហ្វូន​ Vivo ដែល​ជួប​បញ្ហា​ខូច​ខាត​​ហើយ​ចង់​យក​ទៅ​ជួស​ជុល​ពី​ក្រុមហ៊ុន​នាំ​ចូល​ផ្លូវការ​​ ត្រូវ​ដឹង​លក្ខខណ្ឌ​ជា​មុន​សិន​។

លោក ភេ ពិសិដ្ឋ​ អ្នក​តំណាង​​ចែក​ចាយ​ Vivo ប្រចាំ​នៅ​កម្ពុជា​ បាន​ឲ្យ​ដឹង​ថា ចំពោះ​លក្ខខណ្ឌជួស​ជុល​មិន​គិត​ថ្លៃ ​ក្នុង​ករណី​អ្នក​​ប្រើ​ជួប​​​បញ្ហា​តិច​តួច ដែល​មិន​មែន​ជា​កំហុស​បច្ចេក​ពី​ខាង​ក្រុមហ៊ុន។ ប្រសិន​បើ​មាន​កំហុស​បច្ចេកទេស​ពី​ខាង​ក្រុមហ៊ុន​រយៈពេល​ធានា គឺ​ប្តូរ​ថ្មី​ជូន​តែ​ម្ដង​។

លោកក៏​បង្ហើប​ចំណុច​មួយ​ចំនួនអ្នកប្រើប្រាស់​ទូរសព្ទ Vivo ត្រូវ​ដឹង​​នៅ​ពេល​យក​ទូរសព្ទ​ទៅ​​ជួសជុល ហើយ​ក្រុមហ៊ុន​អាច​គិត​ថ្លៃ​សេវា​មាន​ដូចជា៖

  • ខូច​បណ្ដាល​មក​ពី​អ្នក​ទិញ​ប្រើប្រាស់ ថែ​រក្សា និង​ទុក​ដាក់​មិន​បាន​ល្អ
  • ខូច​ដែល​បណ្ដាល​មក​ពី​​ការ​រុះ​រើ​ដោះ នៅ​កន្លែង​ផ្សេង​ក្រៅ​ពី​ក្រុម​ហ៊ុន​
  • មិន​មាន​ប័ណ្ណ​ធានា និង​វិក្ក័យប័ត្រ​ដែល​​មាន​សុពល​ភាព​
  • ម៉ូឌែល​ក្នុង​ប័ណ្ឌ​ធានា និង​ម៉ូឌែល​ផលិតផល​ដែល​មិន​ត្រូវ​គ្នា ឬ​កោស​លុប​
  • ផុត​កាល​កំណត់​ធានា​ជួស​ជុល។

កាល​ពី​ព្រឹក​មិញ​​ផង​ដែរ​ Vivo ក៏​បាន​បើក​សម្ពោធ​មជ្ឍមណ្ឌល​សេវាកម្ម​ជួស​ជុល សាខា​ទី ៤ ដែល​​មាន​ទីតាំង​នៅ​​ជ្រោយ​ចង្វារ​​​ត្រើយ​ខាង​កើត។​ ចំណែក​ទីតាំង ៣ កន្លែង​ទៀត​​មាន​នៅ​​តាម​បណ្ដោយ​​ផ្លូវ​ព្រះ​មុនីវង្ស ផ្លូវ​ជាតិ​លេខ ៦(ខេត្ត​កំពង់​ចាម) និង​មួយ​ទៀត​​នៅ​ខេត្ត​សៀម​រាប​។ ទៅ​ថ្ងៃ​អនាគត Vivo និង​បន្ថែម​មជ្ឍមណ្ឌល​​នៅ​ខេត្ត​ព្រះ​សីហនុ និង​ខេត្ត​បាត់​ដំបង​បន្ថែម​ទៀត៕

អត្ថបទ៖ រក្សា

មតិយោបល់