
- 2025-04-09 04:09:01
- ព័ត៌មាន
រថយន្ត Aito M8 របស់ Huawei ទទួលបានការកុម្ម៉ង់ជាង ១០ ម៉ឺនគ្រឿងនៅចិន មុនការដាក់លក់ជាផ្លូវការ
- 2025-04-09 04:09:01
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
រថយន្ត Aito M8 របស់ Huawei ទទួលបានការកុម្ម៉ង់ជាង ១០ ម៉ឺនគ្រឿងនៅចិន មុនការដាក់លក់ជាផ្លូវការ
ចន្លោះមិនឃើញ
រថយន្តប្រភេទ Crossover ដ៏ធំ Aito M8 ដែលជាផលិតផលរួមគ្នារវាងក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យាយក្សចិន Huawei និងក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្ត Seres បានទទួលការកុម្ម៉ង់ជាង ១០ ម៉ឺនគ្រឿងនៅប្រទេសចិន មុនពេលការដាក់លក់ជាផ្លូវការនៅខែមេសា ឆ្នាំ២០២៥នេះ។ យោងតាមសេចក្តីប្រកាសពី Harmony Intelligent Mobility Alliance (HIMA) ដែលជាបណ្តាញលក់រថយន្តរបស់ Huawei រថយន្តនេះបានទទួលការគាំទ្រយ៉ាងខ្លាំងពីអ្នកប្រើប្រាស់ចិន ដោយសារបច្ចេកវិទ្យាទំនើប និងតម្លៃសមរម្យ។
រថយន្ត Aito M8 បានចាប់ផ្តើមបើកការកុម្ម៉ង់ជាមុននៅថ្ងៃទី ៦ ខែមីនា ឆ្នាំ ២០២៥ ជាមួយនឹងតម្លៃចាប់ផ្តើមពី ៣៦៨,០០០ យ័ន (ប្រមាណ ៥០,៥៤០ ដុល្លារ) ដល់ ៤៥៨,០០០ យ័ន (ប្រមាណ ៦២,៩០០ ដុល្លារ)។ ត្រឹមរយៈពេល ៣២ ថ្ងៃប៉ុណ្ណោះ ចំនួនការកុម្ម៉ង់បានកើនឡើងលើស ១០០,០០០ គ្រឿង ដែលបង្ហាញពីភាពជោគជ័យដ៏ធំធេងនៃម៉ូដែលនេះ។ តាមការរាយការណ៍ មានការកុម្ម៉ង់ ៧,៥០០ គ្រឿងក្នុងរយៈពេលមួយម៉ោងដំបូង ហើយឈានដល់ ២១,០០០ គ្រឿងក្នុង ៦ ម៉ោង និង ២៨,០០០ គ្រឿងក្នុង ១២ ម៉ោង បន្ទាប់ពីការបើកការកុម្ម៉ង់។
Aito M8 ជារថយន្តប្រភេទ Range-Extended Electric Vehicle (EREV) ដែលបំពាក់ដោយម៉ាស៊ីនសាំង ១,៥ លីត្រ Turbo ដើម្បីបង្កើតថាមពលអគ្គិសនី និងម៉ូទ័រអគ្គិសនីចំនួន ២ ដែលផ្តល់កម្លាំងសរុប ៥២៦ សេះ។ រថយន្តនេះអាចបើកបរបានចម្ងាយ ១,៥២៦ គីឡូម៉ែត្រក្នុងការសាកថ្ម និងចាក់ប្រេងពេញម្តង ដោយផ្តល់ជម្រើសថ្ម ៣៦ គីឡូវ៉ាត់ម៉ោង ឬ ៥២ គីឡូវ៉ាត់ម៉ោង។ លើសពីនេះ វាត្រូវបានបំពាក់ដោយបច្ចេកវិទ្យា LiDAR និងប្រព័ន្ធជំនួយការបើកបរឆ្លាតវៃ Huawei ADS 3.0 ដែលធ្វើឱ្យវាក្លាយជាគូប្រជែងដ៏សំខាន់នៅក្នុងទីផ្សាររថយន្តអគ្គិសនី។
ក្នុងគម្រោងនេះ Huawei ទទួលខុសត្រូវលើការផ្គត់ផ្គង់បច្ចេកវិទ្យា សមាសធាតុសំខាន់ៗ និងការលក់ ខណៈដែល Seres គ្រប់គ្រងការអភិវឌ្ឍន៍តួរថយន្ត និងការផលិត។ រថយន្ត Aito M8 នឹងមានលក់នៅក្នុងហាង HIMA និងបន្ទប់តាំងបង្ហាញ Aito នៅទូទាំងប្រទេសចិន ដោយការដឹកជញ្ជូននឹងចាប់ផ្តើមនៅខែមេសានេះ។
អ្នកជំនាញឧស្សាហកម្មបានលើកឡើងថា ភាពជោគជ័យនៃ Aito M8 បង្ហាញពីសក្តានុពលដ៏ខ្លាំងរបស់ Huawei ក្នុងការបោះជំហានចូលទីផ្សាររថយន្តអគ្គិសនី ដែលនឹងប្រកួតប្រជែងជាមួយក្រុមហ៊ុនធំៗដូចជា Li Auto, BYD និង Tesla។ ការលក់សរុបរបស់ម៉ាក Aito កាលពីឆ្នាំមុនបានឈានដល់ ៣៨៥,៩០៤ គ្រឿង ហើយជាមួយនឹងការមកដល់នៃ Aito M8 អ្នកវិភាគរំពឹងថា Huawei នឹងបន្តពង្រឹងឥទ្ធិពលរបស់ខ្លួននៅក្នុងវិស័យនេះ៕