• 2019-01-17 03:50:00
  • ព័ត៌មាន

ល្អ​ពេក​ក្រៃ! MasterCard លេង​មួយ​ក្បាច់​នេះ​ការពារ​អតិថិជន​កុំ​ឲ្យ​អស់​លុយ​ដោយ​មិន​ដឹង​ខ្លួន

  • 2019-01-17 03:50:00
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

អ្នក​ដែល​តែង​តែ​និយម​ទិញ​កម្មវិធី​ប្រើប្រាស់​លើ​អ៊ីនធឺណិត​ប្រាកដ​ជា​ធ្លាប់​បាន​ដឹង ពី​កម្មវិធី​ភាគ​ច្រើន​ហើយ​ថា វា​អាច​ជា​កម្មវិធី​មិន​គិត​លុយ​តែ​ម្ដង ឬ​ក៏​ជា​កម្មវិធី​បង់​លុយ​ទើប​បាន​មុខ​ងារ​ប្រើប្រាស់​ពេញ​លេញ។ ចំពោះ​កម្មវិធី​បង់​លុយ​ភាគ​ច្រើន តែង​តែ​មាន​លក់​មុខងារ​ពេញលេញ​របស់​ខ្លួន​ដោយ​មិន​គិត​ថ្លៃ ឬ​ក៏​ថោក​ខ្លាំង​ជាង​ធម្មតា​ក្នុង​រយៈពេល​កំណត់​មួយ​ដំបូង ដែល​ហៅ​ថា Free Trial (ភាគ​ច្រើន​ពី ១ សប្ដាហ៍ ដល់ ១ ខែ) ។ បន្ទាប់​ពី​ពេល​នោះ​ផុត​កំណត់​ហើយ អ្នក​ប្រើប្រាស់​អាច​ប្រើប្រាស់​មុខងារ​វា​បាន​ពេញ​លេញ​ដរាប​ណា​ត្រូវ​បង់​លុយ។

បញ្ហា​ចោទ​គឺ នៅ​ពេល​ដែល​អ្នក​ចាប់​ផ្ដើម​ប្រើប្រាស់​មុខងារ​ពេញ​លេញ​នោះ​ហើយ ក្នុង​អំឡុង​ពេល​មិន​គិត​ថ្លៃ​ក៏​ដោយ កម្មវិធី​ ឬ​ក៏​សេវាកម្ម​ទាំង​នោះ នឹង​សុំ​ព័ត៌មាន​ពី​កាត​ធនាគារ​របស់​អ្នក​ទុក​រួច​ជា​ស្រេច។ ដូចនេះ នៅ​ពេល​ដែល​ផុត​រយៈ​ពេល​មិន​គិត​ថ្លៃ សេវាកម្ម​ទាំង​នោះ​នឹង​កាត់​លុយ​អ្នក​ស្វ័យ​ប្រវត្តិ​តែ​ម្ដង នៅ​ពេល​ដែល​អ្នក​ភ្លេច​ផ្ដាច់​សេវាកម្ម​បង់​ប្រាក់​នោះ​ចេញ។

ដោយ​សារ​តែ​ហេតុ​នេះ​ហើយ ក្រុមហ៊ុន​ទូទាត់​ដ៏​ល្បី​បំផុត​ក្នុង​ពិភពលោក MasterCard ដែល​ជា​សេវាកម្ម​ដែល​អ្នក​អាច​ភ្ជាប់​ជាមួយ​នឹង​គណនី​ធនាគារ​របស់​អ្នក​ ដើម្បី​ចំណាយ​ទិញ​ទំនិញ​លើ​អ៊ីនធឺណិត​នោះ​ បាន​ចេញ​មុខងារ​មួយ ដោយ​ម្ចាស់​សេវាកម្ម​មិន​អាច​កាត់​លុយ​អតិថិជន​បាន​ដោយ​ស្វ័យ​ប្រវត្តិ​ទៀត​ឡើយ លុះ​ត្រា​តែ​អតិថិជន​បាន​ដឹង​នឹង​យល់​ព្រម​ជាមុន​សិន ទើប​មាន​សិទ្ធិ​កាត់​លុយ ទោះ​បី​ជា​រយៈ​ពេល​មិន​គិត​ថ្លៃ​របស់​អតិថិជន​ត្រូវ​ចប់​ក៏​ដោយ។ ម៉្យាង​ទៀត MasterCard ក៏​តម្រូវ​ឲ្យ​ក្រុមហ៊ុន​លក់​សេវាកម្ម​ទាំង​អស់ ត្រូវ​បង្ហាញ​តម្លៃ​ឲ្យ​បាប​ក្បោះក្បាយ​របស់​សេវាកម្ម​ខ្លួន និង​ត្រូវ​ប្រាប់​វិធី​ឈប់​ប្រើ​សេវាកម្ម​ខ្លួន​ដល់​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ទៀត​ផង។

នៅ​ក្នុង​គោលការណ៍​នេះ MasterCard តម្រូវ​ឲ្យ​ម្ចាស់​សេវាកម្ម​ទាំង​អស់ ដែល​អតិថិជន​ខិត​ជិត​អស់​ Free Trial ហើយ​នោះ ត្រូវ​ផ្ញើ​សារ​ទៅ​កាន់​អតិថិជន ដើម្បី​ឲ្យ​ពួក​គេ​ដឹង​ថា​ពួក​គេ​ត្រូវ​តែ​បង់​ប្រាក់​ប្រសិន​បើ​ចង់​នៅ​ប្រើប្រាស់​សេវាកម្ម​របស់​ក្រុមហ៊ុន​តទៅ​ទៀត។ ក្នុង​សារ​នោះ ក្រុមហ៊ុន​សេវាកម្ម​ត្រូវ​បញ្ជាក់​ពី​ថ្លៃ​ចំណាយ​ច្បាស់​លាស់ ថ្ងៃ​ត្រូវ​បង់​ប្រាក់ និង​ឈ្មោះ​ក្រុមហ៊ុន​ឲ្យ​បាន​ច្បាស់​លាស់។ លក្ខខ័ណ្ឌ​មួយ​ទៀត​គឺ​ក្រុមហ៊ុន​សេវាកម្ម​ត្រូវ​ប្រាប់​ពី​វិធី​ឈប់​ប្រើ​សេវាកម្ម​ខ្លួន ឲ្យ​បាន​ច្បាស់​លាស់​ទៀត​ផង។

ម៉្យាង​វិញ​ទៀត ទោះ​បី​ជា​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ជ្រើស​យក​ជម្រើស​ឲ្យ​ក្រុមហ៊ុន​ផ្ដល់​សេវាកម្ម​កាត់​លុយ​ខ្លួន​ដោយ​ស្វ័យ​ប្រវត្តិ​ក្ដី ក៏​ក្រុមហ៊ុន​សេវាកម្ម​ទាំង​នោះ​ត្រូវ​តែ​ចេញ​វិក្កយបត្រ​ដោយ​ដាក់​តម្លៃ​ត្រឹម​ត្រូវ នឹង​ត្រូវ​ជូន​ដំណឹង​ដល់​អតិថិជន​ពេល​មាន​តម្លៃ​ប្រែប្រួល​ជា​ដើម។

ចុចអាន៖

ប្រភព៖ engadget ប្រែ​សម្រួល៖ ផាត សុវត្ថិ

មតិយោបល់