• 2019-01-14 12:29:35
  • ព័ត៌មាន

ងាក​ពី​ចិន Samsung បង្វែរ​យុទ្ធសាស្ត្រ​ថ្មី​ចូល​រំអុក​ក្នុង​ទីផ្សារ​ឥណ្ឌា​ជំនួស

  • 2019-01-14 12:29:35
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

ជាមួយ​នឹង​បញ្ហា​ដែល​កំពុង​ប្រឈម​ក្រុមហ៊ុន​យក្ស​កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង​កាន់​តែ​រង​បរាជ័យ​យ៉ាង​ធ្ងន់ធ្ងរ​ក្នុង​ទីផ្សារ​ស្មាតហ្វូន​យក្ស​ប្រទេស​ចិន បន្ទាប់​ពី​រង​ភាព​តានតឹង​នៃ​សង្រ្គាម​ពាណិជ្ជកម្ម​ក៏​ដូច​ជា​ការ​កើន​ឡើង​នៃ​កម្រិត​គូ​ប្រជែង​ក្នុង​ស្រុក។ ឆ្លើយតប​មក​វិញ Samsung ក៏​សម្រេច​ត្រៀម​ចេញ​លក់​នូវ​ត្រកូល Galaxy M រចនា​ពិសេស​សម្រាប់​តម្រូវ​ទីផ្សារ​ឥណ្ឌា នេះ​បើ​យោង​តាម​ការ​បញ្ជាក់​ពី​អនុប្រធាន​ជាន់​ខ្ពស់​លោក Asim Warsi បាន​ប្រាប់ Reuters

ក្រុមហ៊ុន​មាន​គម្រោង​នឹង​ដាក់​បង្ហាញ​ក្នុង​ទីផ្សារ​ឥណ្ឌា មុន​វាយ​លុក​ទៅ​សកលលោក ដោយ​មាន​លក់​ទាំង​លើ​គេហទំព័រ Samsung ​ផ្លូវការ​និង Amazon India។ ដោយ​មិន​បង្ហើប​ច្បាស់​ពី​លក្ខណៈ​សម្បត្តិ​ម៉ាស៊ីន ប៉ុន្តែ​ត្រឹម​ដឹង​ពី​តម្លៃ​អាច​ចន្លោះ​ពី ១០ ០០០ ទៅ ២០ ០០០ រូពី (ក្បែរ ១៤២ ទៅ ២៨៤ ដុល្លារ)។

រំឭក​ថា​កន្លង​ទៅ​ក៏​មាន​ចចាមអារ៉ាម​ជុំវិញ Galaxy M10, M20 និង M30 ជា​ប្រភេទ​ស្មាតហ្វូន​ធុន​កណ្តាល​បំពាក់​ឈីប​ជំនាន់ Exynos 7 មាន​អេក្រង់​រាង​ដំណក់​ទឹក និង​យ៉ាង​តិច​មួយ​ម៉ូឌែល​ប្រើ​ថាមពល​ថ្ម​ធំ​ដល់ ៥ ០០០mAh។ នេះ​មិនមែន​ជា​រឿង​ប្លែក​នោះ​ទេ ខណៈ​ដែល​ស្លាកយីហោ​ចិន​ដូច​ជា Xiaomi និង Vivo កំពុង​វាយលុក​ជា​ខ្លាំង ​បែប​នេះ​បើ​ Samsung មិន​រក​ផ្លូវ​ចេញ​គឺ​មាន​តែ​ប្រឈម​នឹង​បញ្ហា​បន្ថែម​ទៀតទៅថ្ងៃមុខ។

ចុច Like និង See First ដើម្បីទទួលព័ត៌មានបច្ចេកវិទ្យាមុនគេ......

អានអត្ថបទ:

ប្រភព៖ engadget ប្រែ​សម្រួល៖ កៅ រក្សា

មតិយោបល់