• 2020-04-23 06:39:48
  • ចំណេះដឹង

​​​​​​​​​​នេះ​ហេតុផល​សាមញ្ញ​ដែល​យន្តហោះ​មាន​ស្លាប​បត់​

  • 2020-04-23 06:39:48
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

អ្នក​ប្រហែល​ជា​ឆ្ងល់​ហើយ​ថា​ហេតុ​អ្វី​បាន​ជា​យន្តហោះ​មួយ​ចំនួន​មាន​ស្លាប​បត់​នៅ​ខាង​ចុង ចំណែក​ឯ​យន្តហោះ​ខ្លះ​ទៀត​មាន​ស្លាប​រាប​ស្មើ។ Robert Gregg អ្នក​ជំនាញ​ផ្នែក​ថាមពល​ខ្យល់​របស់​ក្រុមហ៊ុន​​ផលិត​យន្តហោះ Boeing បាន​ពន្យល់​ពី​ចំណុច​នេះ​ដូច​ខាង​ក្រោម ៖

Boeing 757

​​​​​Robert លើក​ឡើង​ថា​ចុង​ស្លាប​បត់​​​ជួយ​កាត់​បន្ថយ​កម្លាំង​អូសទាញ​ និង​ជួយ​បង្កើន​ជា​កម្លាំង​ហោះ។ នេះ​ជា​ចម្លើយ​បែប​បច្ចេកទេស ប៉ុន្តែ​បើ​ពន្យល់​ឲ្យ​ស្រួល​យល់​គឺ​ចុង​ស្លាប​បត់​ធ្វើឲ្យ​ស្លាប​យន្តហោះ​បង្កើត​កម្លាំង​ហោះ​បាន​មាន​ប្រសិទ្ធភាព មាន​ន័យ​ថា​​​ជួយ​កាត់​បន្ថយ​​ការ​ប្រើ​កម្លាំង​ម៉ាស៊ីន​យន្តហោះ។ ដូច​នេះ​ជួយ​សន្សំ​សំចៃ​ប្រេង​ឥន្ធនៈ​បាន​មួយ​កម្រិត កាត់​បន្ថយ​ការ​បញ្ចេញ​ឧស្ម័ន​ពុល​កាបូន​ឌីអុកស៊ីត និង​ជួយ​កាត់​បន្ថយ​ចំណាយ​របស់​ជើង​ហោះហើរ។

Boeing 767

តាម​ពិត​ទៅ​យន្តហោះ​អាច​កាត់​បន្ថយ​កម្លាំង​អូស​ទាញ​បាន​តាម​វិធី​មួយ​ទៀត​គឺ​តាម​រយៈ​ការ​​ពន្លូត​​ប្រវែង​ស្លាប​យន្តហោះ​ឲ្យ​វែង។ ប៉ុន្តែ​យន្តហោះ​សម្រាប់​ហោះ​ហើរ​ក្នុង​ស្រុក​ខ្លះ​មិន​អាច​ពន្លូត​ស្លាប​ឲ្យ​វែង​បាន​ឡើយ ព្រោះ​ទីតាំង​ចត​យន្តហោះ​របស់​ព្រលាន​យន្តហោះ​ក្នុង​ស្រុក​មិន​មាន​ទំហំ​ធំ​គ្រប់​គ្រាន់​សម្រាប់​ចត​យន្តហោះ​ស្លាប​វែង។ ហេតុនេះ​ទើប​ Boeing ដោះ​ស្រាយ​បញ្ហា​នេះ​តាម​រយៈ​ការ​បំពាក់​ចុង​ស្លាប​បត់។

ក្នុង​ករណី​​ផ្សេង​ពី​នេះ​ដូច​ជា​យន្តហោះ​ខ្នាត​ធំ Boeing 777 មិន​មាន​ចុង​ស្លាប​បត់​នោះ​ទេ។ នេះ​ក៏​ព្រោះ​តែ​ជា​ប្រភេទ​យន្តហោះ​ដឹក​អ្នក​ដំណើរ​ខ្នាត​ធំ​​ដែល​មាន​ទំហំ​ធំ ដូច​នេះ​ស្លាប​របស់​វា​ក៏​មាន​ប្រវែង​វែង​​ល្មម​អាច​នឹង​កាត់​បន្ថយ​កម្លាំង​អូស​ទាញ​ និង ជួយ​បង្កើត​កម្លាំង​ហោះ​ឡើង​បាន។​

Boeing 777

Boeing អះអាង​ថា​​ចុង​ស្លាប​បត់​ដែល​ដំឡើង​លើ​យន្តហោះ​ 757 និង 767 អាច​ជួយ​សន្សំសំចៃ​ប្រេង​ឥន្ធនៈ​បាន​ ៥% និង កាត់​បន្ថយ​ការ​បញ្ចេញ​ឧស្ម័ន​ពុល​បាន​ ៥% ផង​ដែរ។ ជើង​ហោះហើរ​មួយ​ដែល​មាន​បំពាក់​ស្លាប​បត់​​លើ​យន្តហោះ​ Boeing 767 ចំនួន​ ៥៨ គ្រឿង​របស់​ខ្លួន​រំពឹង​ថា​អាច​សន្សំសំចៃ​ប្រេង​ឥន្ធនៈ​បាន ១,៨៩ លាន​លីត្រ ក្នុង​មួយ​ឆ្នាំៗ។

Boeing 737 Max ដែលប្រើចុងស្លាបជំនាន់ទី ៣

ចុង​ស្លាប​បត់​​បាន​បង្កើត​ឡើង​ដោយ​ Richard Whitcomb នៅ​មន្ទីរ​ស្រាវជ្រាវ​របស់​អង្គការ​ណាសា​​ក្នុង​ឆ្នាំ ១៩៧៦ ហើយ​​ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​យន្តហោះ​​បាន​បន្ត​សិក្សា​ដើម្បី​​​ប្រសិទ្ធភាព​ចុង​ស្លាប​នេះ​ឲ្យ​កាន់​តែ​ល្អ។ យោង​តាម​ Robert ឲ្យ​ដឹង​ថា​ចុង​ស្លាប​បត់​ជំនាន់​ទី​មួយ​មាន​សមត្ថភាព​សន្សំសំចៃ​ប្រេង​ឥន្ធនៈ​បាន​ ២,៥ % ទៅ ៣%, ជំនាន់​ទី​ពីរ​សន្សំសំចៃ​បាន​ពី ៤% ទៅ ៦% និង ជំនាន់​​ទីបី​អាច​សន្សំសំចៃ​បាន​ពី ៦% ទៅ ៨%៕​​​​​​​​​

ចុចអាន៖

ប្រភព៖ Businessinsider ប្រែ​សម្រួល៖ សុខហេង

មតិយោបល់