• 2017-10-20 12:30:16
  • ព័ត៌មាន

Vivo ​ពង្រីក​ខ្លួន​ចូល​ទីផ្សារ​ថ្មី​៦​ប្រទេស​បន្ថែម​ទៀត​

  • 2017-10-20 12:30:16
  • ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0

ចន្លោះមិនឃើញ

Vivo ​ដែល​ជា​ក្រុមហ៊ុន​លក់​ស្មាតហ្វូន​មួយ​ក្នុង​ចំណោម​កំពូល​ក្រុមហ៊ុន​លក់​ស្មាតហ្វូន​ទាំង​៥​ក្នុង​លោក​និង​ជា​អ្នក​ឧបត្ថម្ភ​ផ្លូវការ​ក្នុង​ព្រឹត្តិការណ៍​ FIFA World Cup 2018 ​និង​ 2022 បាន​បញ្ចេញ​ផែនការ​ពង្រីក​ខ្លួន​ចូល​ក្នុង​ទីផ្សារ​ថ្មី​៦​ប្រទេស​ផ្សេង​ទៀត​ ។

ដើម្បី​ពង្រីក​កេរ្តិ៍​ឈ្មោះ​លើ​ការ​ទទួល​ស្គាល់​ម៉ាក​យីហោ​របស់ខ្លួន​ដែល​កំពុង​រីក​ចម្រើន​សព្វ​ថ្ងៃនេះ​ក្រុមហ៊ុន​បង្កើត​តាំង​ពី​ឆ្នាំ​ ២០០៩ ​របស់​ចិន​ Vivo ​បាន​ប្រកាស​ពី​ការ​បោះ​ជំហាន​ចូល​ទីផ្សារ​ថ្មី​ក្នុង​រយៈពេល​ប៉ុន្មាន​ខែ​ខាងមុខ​ទៀត​ក្នុង​បណ្ដា​ប្រទេស​ដូចជា​ តៃវ៉ាន់ សិង្ហបុរី ​ហុងកុង​ រុស្ស៊ី កេនយ៉ា និង​ប្រទេស​ម៉ារ៉ុក​ ។ ទីផ្សារ​ថ្មី​ទាំង​៦​នេះ​នឹង​បង្កើន​សក្កានុពល​របស់​ខ្លួន​ខណៈ​បច្ចុប្បន្ន​មាន​នៅ​ ឥណ្ឌា ថៃ ហ្វីលីពីន មីយ៉ាន់ម៉ា ម៉ាឡេស៊ី ឥណ្ឌូណេស៊ី ប៉ាគីស្ថាន កម្ពុជា និង​ប្រទេស​បង់ក្លាដេស​។

ទន្ទឹម​នឹង​ផែនការ​ពង្រីក​ខ្លួន​នេះ​ដែរ​ក្រុមហ៊ុន​ Vivo ប្ដេជ្ញា​ផលិត​ស្មាតហ្វូន​តម្រូវ​ទីផ្សារ​យុវវ័យ​ពោល​គឺ​ផ្ដោត​លើ​បទពិសោធន៍​កាមេរ៉ា​និង​សំឡេង​ជាក់ស្ដែង​ដូចជា​ស្មាតហ្វូន​ម៉ូដែល​ចុងក្រោយ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​គឺ​ Vivo V7+ បំពាក់​កាមេរ៉ា មុខ​ដល់​ទៅ​ ២៤ ​ម៉េហ្គាភិចសែល ​មាន​មុខងារ Moonlight Glow, Face Beauty 7.0 ​និង​ Portrait Mode៕

ប្រភព៖ GSMarena ប្រែសម្រួល៖ សិរីបុទ្រ

មតិយោបល់