- 2023-08-08 10:03:09
- ចំណេះដឹង
ឡានអាយុកាលច្រើនឆ្នាំហើយ ទោះចាក់ប្រេងម៉ាស៊ីនលេខដដែល ឬខាប់ជាងមុន ក៏មិនថ្វីដែរតែត្រូវទទួលស្គាល់នូវការពិតមួយនេះ
- 2023-08-08 10:03:09
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
ឡានអាយុកាលច្រើនឆ្នាំហើយ ទោះចាក់ប្រេងម៉ាស៊ីនលេខដដែល ឬខាប់ជាងមុន ក៏មិនថ្វីដែរតែត្រូវទទួលស្គាល់នូវការពិតមួយនេះ
ចន្លោះមិនឃើញ
មកទល់នឹងពេលនេះ ហើយនឹងទៅអនាគតវែងឆ្ងាយទៀត បញ្ហាលេខប្រេងម៉ាស៊ីន នឹងនៅតែបន្តជាប្រធានបទឈ្លោះប្រកែកគ្នាមិនចេះអស់មិនចេះហើយនោះទេ ជាពិសេសចំពោះរថយន្តដែលមានអាយុកាលច្រើនឆ្នាំ ដោយអ្នកខ្លះថា គួរតែចាក់ប្រេងម៉ាស៊ីនខាប់ជាងមុន តែអ្នកខ្លះទៀតថា គួរតែចាក់តាមលេខលើគម្របម៉ាស៊ីន ឬក្នុងសៀវភៅណែនាំរបស់រថយន្តនោះ។ ក្នុងនោះផងដែរ ក៏មានអ្នកបច្ចេកទេសបានលើកឡើងថា ការប្រើលេខប្រេងម៉ាស៊ីនណាមួយ គឺអាស្រ័យទៅលើស្ថានភាពម៉ាស៊ីនរថយន្តនោះជាក់ស្តែង។
ការពិតទៅ គ្មានការកំណត់ជាក់លាក់រួមណាមួយជុំវិញកំហាប់ប្រេងម៉ាស៊ីននេះឡើយ។ ប៉ុន្តែការពិតដែលមិនអាចប្រកែកបានចំពោះរថយន្តអាយុកាលច្រើនឆ្នាំ ឬច្រើនម៉ឺនគីឡូនោះ គឺភាពសឹករិចរឹលនៃគ្រឿងបង្គុំក្នុងម៉ាស៊ីន ដែលតែងកើតមានឡើងជាធម្មតា។
ជាក់ស្តែង គឺនៅចន្លោះរវាងក្រវាត់ប៊ីស្តុង និងស៊ីឡាំង នឹងមានប្រហោង ឬគម្លាតគ្នាកាន់តែធំ ដោយសារសំណឹករបស់ពួកវា។ ដូច្នេះប្រសិនបើបន្តចាក់ប្រេងរាវ ឬកំហាប់ប្រេងតាមលេខគម្របម៉ាស៊ីនដដែលនោះ គឺវាមានភាគរយខ្ពស់ណាស់ដែលប្រេងម៉ាស៊ីន អាចហូរចូលដល់បន្ទប់ចំហេះ (កន្លែងដែលសាំង និងខ្យល់ ត្រូវបានដុតបញ្ឆេះ) ធ្វើឱ្យមានការបាត់ប្រេងម៉ាស៊ីន តាមរយៈការដុតបញ្ឆេះរួមគ្នានៅបន្ទប់ចំហេះនេះ។
ដោយសារតែបែបនេះហើយ ទើបជាងរថយន្តមួយចំនួន បានណែនាំឱ្យប្រើប្រេងម៉ាស៊ីន ខាប់ជាងមុន (Ex: លេខគម្រប 5W-30 ប្តូរទៅប្រើលេខ 5W-40, 10W-30 ឬ 10W-40 ជាដើម) ដើម្បីបំពេញចន្លោះប្រហោងដែលសឹករិចរិលទាំងនោះ នឹងមិនបណ្តាលឱ្យប្រេងម៉ាស៊ីនអាចធ្លាក់ចូលទៅក្នុងបន្ទប់ចំហេះបានឡើយ។ ប្រសិនបើអាច ក៏គួរចាក់បន្ថែមប្រេងជំនួយផងដែរ ដូចជាប្រេងជំនួយក្រវាត់ជាដើម ក្នុងការជំរុញប្រសិទ្ធភាព។
យ៉ាងណាមិញ ការប្រើប្រេងម៉ាស៊ីនខាប់ជាងមុន ក៏វាផ្តល់គុណវិបត្តិចំពោះរថយន្តផងដែរ ដូចជា រថយន្តស៊ីសាំងជាងមុន និងសន្ទុះខ្សោយជាងមុន ដោយសារលំហូររបស់វាគឺយឺតជាងប្រេងម៉ាស៊ីនដែលរាវ។ ម្យ៉ាងវិញទៀត នៅពេលបញ្ឆេះរថយន្តម្តងៗ ក៏គួរការ៉ង់ទីចោលប៉ុន្មាននាទីសិនដែរ មុនដាក់លេខចេញដំណើរ ដើម្បីឱ្យប្រេងម៉ាស៊ីនដែលខាប់នេះ អាចហូរចូលជ្រាបដល់គ្រប់គ្រឿងបង្គុំផ្សេងៗសិន។
ត្រង់ចំណុចនេះ យើងក៏សូមបញ្ជាក់ផងដែរថា ប្រសិនបើឡើងលេខកំហាប់ប្រេងហើយ នៅតែបាត់ប្រេងទៀតនោះ គឺវាអាចមានមូលហេតុផ្សេងទៀតដូចជាការលេចជ្រាបនៅកន្លែងណាមួយ ឬបញ្ហាហ្វឺតស៊ូប៉ាប់ជាដើម ដែលតម្រូវឱ្យមានការរើម៉ាស៊ីនដើម្បីពិនិត្យមើលលម្អិត និងជួសជុលឡើងវិញ ឬអាចឈានដល់ការប្តូរម៉ាស៊ីនតែម្តង។
យ៉ាងណាក៏ដោយចុះ ប្រសិនបើរថយន្តរបស់អ្នកប្រើលេខប្រេងម៉ាស៊ីនតាមការណែនាំចេញពីរោងចក្រ ឬប្រេងរាវ ហើយមិនមានបញ្ហាបាត់ប្រេងម៉ាស៊ីនទេនោះ គឺគួរតែបន្តប្រើលេខប្រេងម៉ាស៊ីនដដែលនេះទៀត៕
ប្រភព៖ Auto Expose