- 2020-02-03 02:56:01
- ព័ត៌មាន
ជាប្រវត្តិសាស្ត្រ! Facebook ចាយជាង ១០លានដុល្លារ ដើម្បីចាក់ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ១នាទី
- 2020-02-03 02:56:01
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
ជាប្រវត្តិសាស្ត្រ! Facebook ចាយជាង ១០លានដុល្លារ ដើម្បីចាក់ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ១នាទី
ចន្លោះមិនឃើញ
ជាលើកដំបូងក្នុងប្រវត្តិសាស្ត្រ Facebook បានយកពាណិជ្ជកម្មរយៈពេល ១ នាទីរបស់ខ្លួន ចាក់ផ្សាយក្នុងព្រឹត្តិការណ៍ប្រកួតកីឡា Super Bowl ឆ្នាំ ២០២០ ដែលចាក់ផ្សាយនៅតង់ទី ៤ នៃការប្រកួត។
វីដេអូពាណិជ្ជកម្ម ៦០ វិនាទីនេះ Facebook ទំនងជាត្រូវចាយលើសពី ១០ លានដុល្លារ ព្រោះវីដេអូពាណិជ្ជកម្មរយៈពេល ៣០ វិនាទី អំឡុង Super Bowl នាឆ្នាំនេះ ជាមធ្យមគឺគិតកម្រៃ ៥,៦ លានដុល្លារ។
វីដេអូពាណិជ្ជកម្មដែល Facebook ចាក់ផ្សាយនៅ Super Bowl គឺជាផ្នែកមួយនៃយុទ្ធនាការ "More Together” ដែលជំរុញឲ្យអ្នកប្រើប្រាស់ Facebook ចែករំលែករឿងរ៉ាវកាន់តែច្រើនអំពីចំណាប់អារម្មណ៍ និងបទពិសោធន៍ ទៅក្នុងក្រុមណាមួយរបស់ពួកគេ៕