- 2019-04-11 04:01:04
- ចំណេះដឹង
អ្នកបើកបរឆ្ងល់ និងភ្ញាក់ផ្អើល ជាមួយលទ្ធផលធ្វើតេស្តដោយប្រើឧបករណ៍ Boroscope
- 2019-04-11 04:01:04
- ចំនួនមតិ 0 | ចំនួនចែករំលែក 0
អ្នកបើកបរឆ្ងល់ និងភ្ញាក់ផ្អើល ជាមួយលទ្ធផលធ្វើតេស្តដោយប្រើឧបករណ៍ Boroscope
ចន្លោះមិនឃើញ
បន្ទាប់ពីការឆ្លងកាត់ប្រព័ន្ធធ្វើតេស្តប្រេងឥន្ធនៈដែលមានតែមួយ និងដំបូងបង្អស់ពីក្រុនហ៊ុនកាល់តិច ដែលហៅថា ការធ្វើតេស្តដោយប្រើឧបករណ៍ Boroscope កាលពីខែ តុលា ២០១៨ កន្លងទៅនេះ បានធ្វើឲ្យអ្នកបើកបរយល់ច្បាស់ពីប្រភេទប្រេងឥន្ធនៈ ដែលពួកគេប្រើប្រាស់សម្រាប់យានយន្តរបស់ពួកគេគឺមានភាពខុសគ្នាយ៉ាងខ្លាំង។
លទ្ធផលទទួលបានជាក់ស្តែងពីការត្រួតពិនិត្យស៊ូប៉ាប់ចំនួន ១៦២ ស៊ូប៉ាប់ ចេញពីយានយន្ត ចំនួន ២៣ គ្រឿងនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាបានបង្ហាញថា យានយន្តដែលប្រើប្រាស់ប្រេងឥន្ធនៈកាល់តិចសម្រេចបានលទ្ធផលពិន្ទុជាមធ្យម ៩,៧ លើ ១០ ទៅលើកម្រិតភាពស្អាតក្នុងស៊ូប៉ាប់ម៉ាស៊ីន។ លទ្ធផលនេះគឺលើសឆ្ងាយពីដៃគូប្រេងឥន្ធនៈប្រកួតប្រជែងនៅកម្ពុជា ដែលទទួលបានលទ្ធផលពិន្ទុជាមធ្យមត្រឹមតែ ៧,៦ លើ ១០។ ចំពោះយានយន្តដែលចាក់ប្រេងឥន្ធនៈធម្មតា គឺមានភាពខុសគ្នាកាន់តែខ្លាំងជាមួយលទ្ធផលពិន្ទុទទួលបានត្រឹមតែ ៧,០ លើ ១០ ប៉ុណ្ណោះ។
យានយន្តដែលយកមកធ្វើតេស្ត ជាយានយន្តដែលមានអាយុកាល ១៦ ឆ្នាំ និងបើកបរបានចម្ងាយ ២០០,០០០ គីឡូម៉ែត្រ។ ការធ្វើតេស្តដោយប្រើឧបករណ៍ Boroscope បំពាក់ដោយកាមេរ៉ាពិសេសដើម្បីពិនិត្យផ្នែកខាងក្នុងនៃប្រព័ន្ធប្រេងយានយន្ត និងមើលពីភាពស្អាតនៃផ្នែកសំខាន់ៗរបស់ម៉ាស៊ីន។
នៅទីតាំងធ្វើតេស្តក្នុងស្ថានីយប្រេងឥន្ធនៈកាល់តិច បូកគោ អ្នកចូលរួមធ្វើតេស្តយានយន្តទទួលបានពិន្ទុល្អឬខ្ពស់អាចមើលឃើញតាមរយៈបច្ចេកវិទ្យាទំនើប។ អតិថិជនម្នាក់ឈ្មោះលោក សន ពៅ មកពីក្រុងភ្នំពេញបានមានប្រសាសន៍ឲ្យដឹងថា៖ “វាជាលើកដំបូងហើយដែលខ្ញុំបានឃើញលទ្ធផលជាក់ស្តែងបែបនេះ ដូច្នេះវាពិតជាគួរឲ្យកត់សម្គាល់។ នៅពេលខ្ញុំឃើញឧបរកណ៍នេះអាចប្រើប្រាស់នៅប្រទេសកម្ពុជាគឺពិតជាមានអត្ថប្រយោជន៍ខ្លាំងណាស់ហើយវាផ្តល់ឲ្យខ្ញុំនូវទំនុកចិត្ត។”
សម្រាប់អ្នកចូលរួមផ្សេងទៀត ដែលយានយន្តទទួលបានលទ្ធផលមិនល្អនោះបញ្ជាក់ថាជម្រើសប្រេងឥន្ធនៈរបស់ពួកគេមានផលប៉ះពាល់តាំងពីយូរមកហើយ។ យោងតាមអតិថិជនម្នាក់ទៀតឈ្មោះលោក ផឹង គិតវឌ្ឍនៈ មកពីក្រុងភ្នំពេញ បានឲ្យដឹងដែរថា៖ “ខ្ញុំពិតជាភ្ញាក់ផ្អើលដោយសារតែខ្ញុំជឿជាក់លើប្រេងឥន្ធនៈដែលខ្ញុំប្រើប្រាស់កន្លងមកតែដល់ពេលឃើញលទ្ធផលជាក់ស្តែងអ៊ីចឹងខ្ញុំពិតជាខកចិត្តខ្លាំងណាស់។ ទោះជាយ៉ាងណាខ្ញុំសប្បាយចិត្តដែលខ្ញុំអាចដឹងថាយានយន្តរបស់ខ្ញុំមានបញ្ហា តាមរយៈអ្នកជំនាញរបស់កាល់តិច។”
យោងតាមលោក Daniel Hwang ដែលជានាយកគ្រប់គ្រងផលិតផលរបស់ក្រុមហ៊ុន Chevron ប្រចាំកម្ពុជាបានមានប្រសាសន៍ឲ្យដឹងថា៖ “អ្នកបើកបរយានយន្តជាធម្មតាមិនដឹងពីស្ថានភាពនៃយានយន្តរបស់ខ្លួនទេ។ ការធ្វើតេស្តដោយប្រើឧបករណ៍ Boroscope ផ្តល់ឱកាសឲ្យយើងបង្ហាញដល់អ្នកបើកបរទាំងអស់នៅនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាបានដឹងថា ប្រេងឥន្ធនៈ កាល់តិច ជាមួយ Techron® ជួយរក្សាម៉ាស៊ីនយានយន្តបានស្អាត ផ្តល់ឲ្យយានយន្តដំណើរការល្អ ដោយមិនគិតពីអាយុកាលយានយន្តរបស់ពួកគេ។”
ការធ្វើតេស្តដោយប្រើឧបករណ៍ Karl Storz Endoscope (Boroscope) ដើម្បីពិនិត្យមើលផ្នែកខាងក្នុងនៃប្រព័ន្ធប្រេងរបស់យានយន្ត ដែលប្រៀបធៀបទៅនឹងស្តង់ដាររបស់ក្រុមប្រឹក្សាសហប្រតិបត្តិការស្រាវជ្រាវ (CRC) លើប្រព័ន្ធវាយតម្លៃកំណកក្រមរក្នុងស៊ូប៉ាប់ (IVD) ជាមួយលទ្ធផលពិន្ទុ ១០ គឺបង្ហាញពីភាពស្អាតបំផុត។
យោងតាមលោក Greg Engeler ដែលជាអ្នកឯកទេសវិស្វកម្មផ្នែកផលិតផលរបស់ក្រុមហ៊ុន Chevron នៅអាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិក បានមានប្រសាសន៍ឲ្យដឹងថា៖ “ការធ្វើតេស្តដោយប្រើឧបករណ៍ Boroscope ជួយបង្ហាញអ្នកបើកបរទាំងអស់នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាបានដឹងថាមិនមែនគ្រប់ប្រភេទប្រេងឥន្ធនៈសុទ្ធតែផលិតឡើងមានគុណភាពល្អដូចគ្នានោះទេ។ យើងពិតជាមានមោទនភាពដែលបច្ចេកវិទ្យាលាងសម្អាត Clean and Glide ចុងក្រោយបង្អស់នេះបង្ហាញពីថាមពលលាងសម្អាតដ៏អស្ចារ្យដើម្បីជួយឲ្យម៉ាស៊ីនយានយន្តរបស់អតិថិជនយើងដំណើរការល្អបំផុត”៕
កាន់តែច្បាស់តាមដានវីដេអូខាងក្រោម៖